Informatie

Hoe ik ‘Google Trends’ gebruik
Google Trends is een dienst voor statistische analyse van de meest gebruikte zoekwoorden op Google. Het volstaat om elk van de te analyseren termen te scheiden met een komma. De applicatie retourneert vervolgens een grafiek met een kromme per trefwoord. De vergelijking van trends is direct bruikbaar in de woordkeuze voor uw website. U kunt […]

Stel uw elektronische businessplan op
Hoe belangrijk is een elektronisch businessplan voor een webshop. Deze aanpak zet je aan het denken over aspecten waar je anders niet aan had gedacht. Houd het altijd bij de hand, zodat u er altijd naar kunt verwijzen. Een goed elektronisch businessplan bestaat meestal uit de volgende onderdelen: Samenvatting: schrijf het als laatste, maar plaats […]

GDPR: Algemene verordening gegevensbescherming
De GDPR, bekend onder de afkorting “GDPR” voor “Algemene verordening gegevensbescherming”, introduceert nieuwe regels voor de bescherming van persoonsgegevens voor de verwerking van gegevens die worden uitgevoerd in het kader van de activiteiten van een instelling over de Grondgebied van de Europese Unie (EU). WIE MOET AAN DE GDPR VOLDOEN? Alle bedrijven die persoonlijke gegevens […]

Wat is een ranking?
Lokale resultaten worden weergegeven voor mensen die naar bedrijven zoeken. U kunt de lokale positie van uw bedrijf verbeteren door Google Business te gebruiken. Kunt u uw bedrijf niet vinden? Verbeter uw info. Het verstrekken en bijwerken van bedrijfsinformatie in ‘Google Business’ kan de lokale positie van uw bedrijf op Google helpen. Voer volledige gegevens […]

Een gratis website, tegen welke prijs?
Veel website-uitgevers bieden de mogelijkheid om een gratis versie van uw website te maken – maar is de gratis versie net zo aantrekkelijk als de betaalde versie? Het antwoord is nee. De advertenties die in de gratis versie zijn toegevoegd, zijn veel te zichtbaar, één in de voettekst van de site en een knop rechtsboven […]

Natuurlijke verwijzing naar bedrijfsvideo’s
De duur van het bekijken Google maakt zich geen zorgen over uw video’s of hun lengte, maar eerder over de duur van het bekijken van de video. Als de video de aandacht van uw bezoekers trekt, zal de SEO hoog zijn. Inhoudsanalyse Google kan afbeeldingen niet analyseren. De schriftelijke transcriptie kan worden geanalyseerd op trefwoorden. […]

Zoek een geschikte technische partner
Een cruciale stap naar succes is de keuze van een geschikte technische partner. Oftewel iemand die jouw webshop kan opzetten en ontwikkelen. Het internet biedt veel pakketten om zelf een webshop te starten. Het is heel goed mogelijk als je ervaring hebt met e-commerce en vrij beperkte ambities. Het nadeel van deze pakketten is dat […]

Gratis afbeeldingen voor uw digitale communicatie
Als je een afbeelding wilt gebruiken, controleer dan altijd de Creative Commons (CC) -licentie waaraan de afbeelding is onderworpen. Unplash Pixabay Burst Pexels Omdat je niet altijd naar een fotoshoot aan de andere kant van de aarde kunt gaan, zijn gratis en royaltyvrije beeldsites een grote hulp. Gebruik en misbruik? Bovendien analyseert Google al uw […]

De essentie van een online winkel
Maak een pagina voor elk product U moet voor elk item een pagina maken met foto’s, variaties en een duidelijke beschrijving om u beter voor te stellen hoe uw product eruitziet. Deel klantbeoordelingen Consumenten vertrouwen online evenveel als persoonlijke aanbevelingen. Je moet dus een plek bieden waar je klanten zich kunnen uiten. Retourzendingen van klanten […]

Waarom kiezen voor .brussels?
.brussels is de ideale domeinnaam voor bedrijven, organisaties, administraties en ondernemers die hun naam willen associëren met die van Brussel. Internationaal bereik Brussel is het administratieve centrum van Europa. Profiteer van het internationale karakter van uw merk of bedrijf. Link met de Brusselse gemeenschap Met een .brussels-domeinnaam maken handelaren, organisaties, comités en andere echte Brusselaars […]

PIXEL Facebook, noodzakelijk?
De Facebook-pixel is een tracker, die u op uw website kunt plaatsen om de acties van de mensen die hem bezoeken te volgen. De Pixel is een cookie en valt binnen het toepassingsgebied van de Europese GDPR-verordening. De Facebook-pixel, gericht op internetgebruikers die mogelijk geïnteresseerd zijn in de producten die u op uw website presenteert. […]

SEO: Hoe trefwoorden vinden?
Sleutelwoorden op de forums Wat maakt het mogelijk om zeer interessante zoekwoorden te detecteren. Discussieforums zijn een geweldige manier om erachter te komen welke woorden mensen daadwerkelijk gebruiken in hun dagelijkse discussies. Moet je alle discussieforums lezen om op de hoogte te blijven? Neen. Hier is een heel eenvoudige manier om dit te doen zonder […]
Het doel van SEO-optimalisatie is om de positie van uw site in zoekresultaten te verbeteren